Klickedicken

2015-01-14
21:45:55

Födelsedagar
Halloo, folk! Funderade precis på en grej och insåg att jag kanske är ganska ensam med att tycka som jag gör med det... Jag tycker att om man fyller år har man rätten att få all uppmärksamhet man vill ha den dagen. Om man lyssnar på musik med sina kompisar tycker jag födelsedagsbarnet ska få välja låtar i större grad än de andra. Är det någon dag man har rätt att vara självisk är det på sin födelsedag. Och då tycker jag såklart att man som kompis eller nära släkting eller liknande ska ge den som fyller år uppmärksamheten och möjligheten att bestämma alla de där småsakerna. Det kostar en inte så mycket att ge en nära en dag som man får bestämma allt, inte i närheten av så mycket som det känns som att man får när man själv får vara i centrum på sin egen födelsedag! 
 
Har hört att detta är ett satanistiskt sätt att se på födelsedagar! Vet inte om det stämmer, menmen :) Tycker verkligen att man ska få ha sin egen dag EN enda gång om året. <3
 
Från min födelsedag typ 2013 eller så. Inte så vacker bild, men jag var verkligen glad där, för jag kände att mina vänner var där för mig och att de ville vara där. Mycket lyckad födelsedag var det! <3

Kommentar:
#1: Nanna

Klart man ska få vara lite självisk på sin födelsedag! Vem är det som vill vara självisk hela året och bestämma allt VARJE dag och inte bara på sin egen dag? Födelsedagen är ens egen <3

Svar: Åh, vad skönt att du håller med!<3 Jag vill oftast inte vara egoistisk, men en dag om året kan det vara väldigt gött för självförtroendet och så att få som man vill. Men sen måste man ge plats åt andra!
Klickedicken

2015-01-14 @ 22:12:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: