Klickedicken

2015-01-21
09:54:41

God morgon livet, jag hatar dig
Är det bara jag som känner så rätt ofta precis när man vaknar ensam? Fuckade sömn helt igår, så kom upp nyss och jag började egentligen skolan klockan åtta, heh. Men nej, nu har jag vart tillräckligt emo för idag. Taggar att duscha och sen smita iväg till skolan och plugga med Schill och Robin fram till lunch! (Y) Slutar inte förrän fem idag! Stor skillnad från måndag och tisdag där jag slutat klockan 10, haha! Men det ska bli bra, hoppas jag. Första föreläsningen i industriell ekonomi idag också! :)
 
HAHA här får ni wn otroligt morgontrött och suddig bild också xD Ville egentligen mest visa att jag kan göra en nästan riktig tofs nu!! :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: