Klickedicken

2015-01-30
22:28:46

HM-fynd med Natta
Träffade Natta i stan idag för att utnyttja HM's erbjudande på träningskläder. Gissa om jag hade beslutsångest tio gånger om? Hade från början tänkt att jag skulle köpa svarta träningstights och ett svart träningslinne, men när jag kom dit fanns inget av det i min storlek, så vi sprang runt och testade allt. Till slut fick vi gå till nästa HM för att hitta rätt storlekar, men då blev det andra tights och ett linne till. XD Gillar också att båda linnena sitter likadant på mig, men det ena är en storlek mindre... haha. Typiskt HM :p
 
Efter HM gick vi såklart och köpte godis och sen hem till mig för fredagsmys större delen av kvällen xD
Länkar finns här! Linne med mönster, svart linne och tights.

Kommentar:
#1: Natta

Så orkade du inte ta kort på dina egna plagg hehe x)

Svar: haha nä, blev bättre såhär jueee ;) Måste städa lite om jag ska hitta någonstans att ta bild på det hemma också XD
Klickedicken

2015-02-01 @ 01:05:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: