Klickedicken

2015-01-16
09:03:03

Läkartid
Tjo bre. Nu har jag varit vaken sedan klockan 6 för att försöka få tag i min läkare. Eller iaf få en tid med honom. Det har väl gått sådär med tanke på att Sahlgrenska tydligen har haft telefonproblem större delen av morgonen! Menmen blev uppringd nyss och fick en tid om en månad. Vet inte hur jag ska kunna gå med den här extrema huvudvärken i en månad till, men känns ändå sjukt bra att ha en tid. Då vet man att man ändå är på väg framåt i utredningen, om man får kalla det så! :)
 
Tänkte först visa en bild från någon vecka efter en tidigare operation, men vid närmare eftertanke hoppar jag nog över det XD Istället blev det en bild från... 2008 kanske? Jag, Fille och Tom-Pontus :D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: