Klickedicken

2015-01-14
23:30:00

Lista
Tänkte köra en lista med Natta. Alltså att vi gör samma lista samtidigt :)
 
HAR DU ?
Folköl i kylen : Nej, dricker jag öl är det "riktig" öl och inte folköl eller lättöl eller ngt :) Dessutom bor jag hemma och delar en liten kyl med hela familjen :P
Något husdjur : Näääe, min syster har en kanin, men skulle absolut inte säga att det är MITT husdjur :)
Någon favoriträtt : Åååh, vad svårt! Något jag skulle tycka var min favoriträtt idag kankse känns jätteäckligt imorgon. Men just nu vill jag säga Tobbes chilli con carne :)
Puder på dig :  Nej, använder inte det!
Några framtidsplaner : Ojoj, ja och nej. Eller egentligen nej. Jag vill gå ut Chalmers och sen.. eeeh, ah. Dåligt med framtidsplaner egentligen
Någon sjukdom : Förkylning. Kronisk sådan känns det som ibland :o
Gymkort : Ja! På nordic wellness
En homosexuell kompis : Jaaa, en eller två eller så :)
Duschat idag : Nej, det har jag faktiskt inte och det känns otroligt äckligt! Tänkte att det skulle vara okej eftersom jag stannat hemma hela dagen...
Någon kompis som snarkar : Har inte träffat många kompisar det senaste... Men nu har jag smsat mycket med Natta, men inte träffat henne, så henne saknar jag mest just nu! (OJ, läste "någon kompis som du saknar"...!) Hehe, men snarkar, nääää tror inte det
Någon vän som spelar i ett band : Joel! Och resten i bandet då. Dyddomn heter de om man vill kolla upp!
Några mvg:n : I grundskolan hade jag många MVGn, i gymnasiet var det ganska många, men långt ifrån alla och nu kan man inte ens ha MVG. :P
Någon som förstår dig : Susanna förstår mig väldigt bra! Saknar dig med, Nanna! <3
Något beroende : Hmm, inte längre, känns det som! :D
Fikat idag : Nej
Nagellack : Hehe, helt utslitet och svart...
Någon vän som bor i ett annat land : Inte såpass bra vän att vi pratat sedan denne skulle ha flyttat utomlands
 
VEM ? ..
Avskyr du : Ingen
Delar du mest minnen med : Oj! Det är nog Natta eller Fille :3
Längtar du mest efter : Jag vet inte! 
Stör du dig på : Amen shit... jag vet inte
Gosar du med : Min kära pojkvän
Lagar mat : Jag? Eller Tobbe
Diskar : Som ovan ^^
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : Oj, gör typ aldrig sånt...
Buss åker du oftast : 19
Dag fyller du år : 1e mars. Iår är det en söndag.
Årstid föredrar du : Sommar
Stad är du uppväxt i : Göteborg
 
DETTA är sommar för mig <3
 
VAD ? ..
Gör du nu : Svarar på den här listan, chattar med folk och försöker att inte höra vad folk i rummet bredvid bråkar om
Gör dig till en bra människa : Kanske att folk anser att jag är snäll och omtänksam
Gör dig till en dålig människa : Att jag kan vara alldeles för känslig och blir upprörd över vad som kan tyckas vara småsaker 
Vill du arbeta med : Jag har verkligen ingen aning!
Är roligast just nu : Kolla på film, tror jag. Typ det enda jag kan göra utan att ha för ont i huvudet. Det och spela wow upptäckte jag idag! Måste ringa min gamla läkare om huvudvärken asså...
Har du på dig nu : Jeans och stickad, militärgrön tröja :)
Har du för smink idag : Hehe, inget x)
Äger du för skor : Oj! Allt från gympadojor till klackskor som är ~15cm höga :3 Hade använt högklackat typ alltid om jag inte hade haft problem med fötterna.... :(
Har du för storlek i skor : 39
Läser du för bok : Carrie av Stephen King
Ska du göra nu : Lägga all min tid på att chatta med folket jag redan skriver med halvt :P

Kommentarer:
#1: Theo

Jag bor ju näääääääääästan utomlands :P

Svar: Ja, när det är så jäkla långt bort måste det nästan vara utomlands, ja! x)
Klickedicken

2015-01-15 @ 20:20:34
#2: Nanna

Känner mig mycket hedrad som fick en så fin kommentar, saknar dig med <3

Svar: hihi :3 Vi måste boka in en lekdag snart! <3
Klickedicken

2015-01-15 @ 21:40:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: