Klickedicken

2015-01-24
16:30:12

Olydigt!
Det var pubrunda i torsdags och fredagsmys igår. Jag som skulle låta bli att äta så mycket onyttigt!

Vi fick lite bråttom innan förfesten till pubrundan eftersom vi skulle hinna klippa mitt hår innan och sen hinna till Tobbe innan gästerna kom. Slutade med att vi fick springa eftersom folk stod där borta och väntade och jag fick duscha av mig hårrester medan det var folk där! Fett värd förfest iaf :) 

Vi startade pubrundan på Industriell ekonomis pub... Haha asså shit vad folk kollade snett! De var sådär fina i kanten och hade klätt upp sig massa och så kom vi och passade inte in alls. Bland annat stod det en skål chips på ett bord, orörd, så vi åt upp allt i den! Haha! Men efter att ha kissat två gånger var det dags att gå vidare. Nästa stopp blev väg och vatten där jag träffade en gammal kompis från gymnasiet! Mycket trevligt! Hittade ny kompis att dansa rumpdans med också, fett värt!

Sen sprang vi runt lite varstans. Träffade Ami och hängde med henne, var på focus och hos kemi. Fick massa godis av Amis bebis också! Mums

Fett värd kväll med andra ord! Dagen efter blev det bakispizza. Eh kan ju visa hur mycket jag orkade äta av den xD 
Och sist fredagsmys på kvällen. Ni kan ju gissa hur uppsvälld min mage är nu xD


Jag och Pontus ägde förfesten xD

Lite tydligare bild på mitt nya hår kanske :) Det är enligt tradition! 



Kommentar:
#1: fille

ååh perfekt hår

Svar: hihi tack :D
Klickedicken

2015-02-03 @ 16:09:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: