Klickedicken

2015-01-29
00:05:43

Så stolt!
När man själv är alldeles för död med huvudvärk och illamående för att orka plugga, så sätter man sig vid datorn och slöchattar samtidigt som man typ bara vilar. I en sådan situation tycker jag att det är riktigt svårt att se någon som man normalt sett vet spelar massa spel eller gör andra "ickeprodiktiva" saker sent på kvällarna, sitta och plugga. Smsade min kära pojkvän för en halvtimme sedan. Kändes ovanligt att han knappt hört av sig sedan vi pratade tidigare under kvällen och antog att han var mitt uppe i ett spel eller så. Ville inte störa för mycket i det liksom. Meeeeen så berättar han att han sitter uppe och pluggar NU. KLOCKAN ÄR TOLV! Jag är fett jäkla stolt <3 Jag hade aldrig pallat sitta till nu. Speciellt med tanke att han satte sig på tåget vid lunch och började plugga då. Och all den tiden har jag suttit hemma och mått halvtaskigt och inte pluggat speciellt mkt x)
 
Hihi, var typ tvungen att ta den här bilden just! x)
 
och den... <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: