Klickedicken

2015-01-06
12:17:33

Sömn
Vet ni en sak jag tycker är svårt? Att sova rätt! När jag inte går i skolan eller har mycket plugg (eller båda för den delen) räcker det ofta med mellan 6 och 7 timmars sömn för mig. Sov 6,5 inatt och känner mig helt utvilad. Och då är jag ändå lite förkyld. Mår inte heller sämre än igår, så måste vart tillräckligt. Då tänker man såklart "skönt, jag behöver inte sova mer än 6-7 timmar!"
 
Meeeeen sen börjar skolan och då måste jag plötsligt sova minst 8 timmar för att inte bara typ somna när jag inte gör något jätteaktivt. Hur kan det vara så stor skillnad? Och hur sjutton ska man kunna hantera det på ett bra sätt? Känns iaf bra att ha insett hur det ligger till lite mer än innan. Har teorier om varför det är så olika, men har jag rätt med dem vet jag att jag inte kan göra något åt saken, tyvärr :/
 
Bara för att det här var typ asmysigt x)

Kommentarer:
#1: Nanna

HAHA min rumpa är typ inf.
Och ja, sjukt svårt att sova rätt :/ sen när man inte kan somna heller så är det ännu värre, liksom "jagmåstesovanujagmåstesovaNU men det GÅR inte"

Svar: Väldigt sant att det är sjukt svårt att sova när man fått för sig att man inte kan! :( haha din rumpa är fin och rumpig ;)
Klickedicken

2015-01-06 @ 12:41:22
#2: Nanna

Och HAHA gillar att Jesper och Julia kör exakt samma pose med handen, dramaqueen-style xD

Svar: Haha wow, najs! Såg det inte först XD
Klickedicken

2015-01-06 @ 12:58:57
#3: Nanna

Ja, särskilt när man vet att man måste upp tidigt :(
Haha rumpig är den nog iaf xD

Haha tyckte det var fint xD

Svar: Jaaa, typ inför tenta... om man failar somna i tid så man ba "jag kommer kugga om jag inte sover nu, senast för fem min sen egentligen!!!"Dåså :D

haha jaa :D
Klickedicken

2015-01-06 @ 16:08:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: