Klickedicken

2015-03-07
23:20:21

Födelsedagsfirande
Firade min födelsedag igen i fredags! Det var lite blandat av olika gamla, men nära kompisar. Otroligt mysigt att träffa alla! Känner att jag så gärna hade träffat alla en i taget också och ska försöka göra det inom en inte allt för lång framtid. :D Trots otrolig huvudvärk var jag fett glad hela kvällen <3

Hade velat ha några bilder från kvällen, men var för upptagen med att prata med alla! Såg kameran i slutet av kvällen och lät min käre bror ta lite bilder, men då blev det ju inte på alla som var där! Mysigt ändå :))
 
Denna beskriver situationen i soffan ganska bra, på något sätt XD
 
Eller denna.... haha!!
 
 
Var bara tvungen att visa en av presenterna också! Fick massa grejer jag kommer få användning för och som man blev glad för. Typ ananas ;) och en skinnjacka! :D

Kommentar:
#1: nathaly

Ta kort på de du fick om du har dåligt med bilder haha x)

Svar: Ville ha bilder på de andra gästerna. :)
Klickedicken

2015-03-08 @ 20:05:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: