Klickedicken

2015-03-02
22:04:22

Oj så mycket att göra!
Hejhej! Har haft alldeles för mycket att göra för att hinna blogga... IGEN! Dessutom har min huvudvärk blivit sämre, så jag har inte kunnat vara alls så effektiv som jag har behövt. Hoppas inte detta förstör allt för mycket av plugget denna och nästa vecka. 
 
Men något roligare är att jag har fyllt år! Igår fyllde jag 21 år och det är första gången jag verkligen känt mig gammal. Ådersnoja, eller vad säger man? ;P Känns som att man snart är för gammal för allt möjligt och att man inte har hunnit göra allt man vill innan det. När jag inser vad jag skriver känner jag mig ännu mer gammal! XD Ond cirkel det här, inser jag! Men jag bestämde mig för att aspa DP och det gör man inte när man är gammal. Ett tecken på att jag inte rä uråldrig iaf :D
 
Anna och henns pojkvän på min födelsedag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: