Klickedicken

2015-03-12
16:13:23

Såå slut!
Var tvungen att ta en paus på sängen mitt i städandet. Shit asså. Men städa är såpass hjärndött att det funkar helt okej ändå, trots min underliga huvudvärk. Idag ska jag spara mina ynka koncentrationstimmar till kl 19 då jag ska sätta mig med min projektgrupp och göra klart indekinlämningen! Ska bli så skönt att få klart den! 
Oooch då kanske jag kan göra lite flervarre innan måndag och hoppas på att få något poäng på tentan iaf :) Ska skriva båda på omtentan när jag är på benen igen, så tagga röntgen. Ett steg närmare att kunna plugga igen liksom :)




Kommentar:

ÅÅÅH ser det rosa instrumentet! Perfekt inredningsdetalj om jag får säga det själv ;)

Svar: Hahah, tack! Vi får undersöka mer sånna på fb som när vi var små! Förstod det som att du också längtade tillbaka smått :)
Klickedicken

2015-03-12 @ 21:30:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: