Klickedicken

2015-05-14
00:07:00

Throwback Thursday
Sitter och kollar på gamla bilder och hittade den här. Kommer ihåg att det var så otroligt mysigt att sitta där i sängen i somras. Det regnade utanför och var rätt kallt, så att sitta där i sängen och spela ett spel där katter var onda och man skulle hjälpas åt genom en bana var bara bäst! Jag hoppas att vi kommer få chansen att sitta och spela sådär i sommar också om vädret inte är det bästa ;) 
Måste bara påpeka också att Tobbe har mina byxor på sig! 
 
 
(Höhö, blev glad att det faktiskt var torsdag när jag hittade denna!)

Kommentarer:
#1: Natta

Vart är dom gröna byxorna köpta? :)

Svar: På en marknad xD
Klickedicken

2015-05-14 @ 22:48:33
#2: Natta

Mina sånna fast "riktig" leopardfärg är oxå köpta på en marknad xD

Svar: haha de kanske är exakt lika, bortsätt från färgen? xD Såg senast jag var på marknad att de finns i fler färger hela tiden! Inte sett blåa innan, tex. När jag köpte mina fanns grön, rosa och en färg till liksom :)
Klickedicken

2015-05-16 @ 19:38:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: