Klickedicken

2012-06-15
11:06:03

Metaltown
Idag är det METALTOWN! :D:D:D
Jag är supertaggad nu! :D Har också insett att det är mitt femte år som metaltowngäst. Det får man väl ta o fira? Vet dock inte hur.. Kanske med att se Avatar :3 Ååååååhhhh!

Förutsom Avatar spelar Manson och In Flames idag. (Nu räknar jag de grymmaste banden) Men jag ser fortfarande mest fram emot Avatar... haha.

Tyvärr får man ju inte ha med sin systemkamera in på området, så det lär inte bli några bilder från mig. Menmen. Det kommer bombis komma en feeet redogörelse för hela dagen. I text. Typ på söndag? :)

Übrigens är jag fett taggad inför Skitarg och Dark Tranquillity imorgon! :D:D:D

Metaltown förra året; första dagen och andra dagen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: